Tuesday 10 May 2016

自我定位 - My life My way

Live with passion 
- 你若盛开,蝴蝶自来。
- Enjoy life, enjoy challenges
- Stay happy, stay healthy

Think positively
- 每件事情的发生都有其目的,并且有助于我。
- 没有失败,只有暂时停止成功。
- 假如我没有得到我想要的,我既将得到更好的。

Speak confidently
- 你相信你能,或不能,你都是对的。
- Yes,I can ! Ai Zai
- Fake it, until you become it!

Do my best
- 全力以赴,坚持到底。
- 专注于想要的,而非不要的。

Always make positive impact
- 多赞美,少批评。
- 设身处地。Aim to achieve Win-Win!
- Give constructive feedback 

No comments:

Post a Comment